Söndag 8/3-09

Hopp nu var man hemma i häll igen efter en tur till Ludvika.

Marre och jag fick ett infall i går då vi var partysugna!
Vid 18:45 bestämde vi, Fan vi drar till Ludvika! Så vid 19:30
drog vi dit..  på förfesten kom ännu ett infall då tjejerna vi var hos
bara: vi drar till Borlänge så då drog vi dit och gick på krogen!
Alltid kul att festa i en ny stad:P Så det var en lyckad kväll med mycket dans
och Marre var Stupfull och jag var lagom full haha:D
Vart lite jobbit där ett tag också när marres kompisar parade ihop mig
med som dom sa "en skitsnygg kille" han var söt men vill helst inte bli
parad ihop med någon bara så där.. bättre och ta det som det kommer;)

Men det känns dock att mina 500 kronor som jag satt in på mitt sparkonto
kommer ligga på 0 i slutet av månaden som vanligt Fy!
OCH pågrund av detta har jag också förlorat 2 pluggdagar, men ibland
måste man ju offra sig för att hitta på något kul i mellanåt..:P höhö

Tjohopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0