Måndag 2/3-09

Jahopp då var man tillbaka i häll igen efter många dagar hemma! känns sådär
lagom roligt, det var värre i går när jag precis kom hem pypan. Mina katter är kvar
hemma i Ankarsrum,trodde inte att jag skulle sakna dom så här mycket...
Men dom är ju mina små älsklingar!:P
Hemma vart det iaf mkt festande o två 20-års fester, en shoppingdag i Norrköping
med syster, mys och lite pluggande... O då menar jag lite pluggande..
Fyfasen vad lat jag blir när jag kommer hem, inte för att jag är mycket bättre här i
häll:P men endå :P

Imorn är det redovisningsdags av vårat projektarbete och skola till klockan 18:00.
Får se hur de går ska läsa på lite nu iaf..

Haaaaaaajta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0