Lördag 14/3-09

Hej hopp!

Igår skulle jag först ha dragit till hyttan och festat men efter många om
och men blev det en kväll hos johan istället. Där blev det vin, snöfotboll,
frågesporter osv. Kul kväll men är helt slut i benen idag efter fotbollen, fyfan
vilken dålig kondis jag har! Sedan har jag verkligen sovit bort hela dagen idag! 
kom inte hem förens vid 05:30 från johan och vaknade idag vid 16:00!
Helt otroligt att jag sov så länge och förlorade många timmars plugg!
Ajja idag blir det att se på melodifestivalen och ta det lugnt + plugg såklart!


Här är mitt horoskop för idag, tror det är bäst att jag stannar hemma!:P

Tvillingarna 22/5-21/6

Du vill vara ifred. Det enda lördagen passar riktigt bra för är sport. I övrigt stor risk för gräl.


Peace out!
 


Kommentarer
Postat av: Pim

Sport Jessica? Vart det nått?

Haha

2009-03-15 @ 01:18:49
URL: http://litenpim.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha en helkväll framför tv:n! men det är en sport i sig höhö!:P

2009-03-15 @ 12:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0