Uttråkad!

Hopp nu ligger man i sängen då...
Ska väl slå upp boken storytelling, känns så lockande NOT!
I morgon har man skola vid 9:15 med öhm- tanten..
Det värsta är att jag aldrig lär mig hennes namn
Så istället kallar jag henne bara för öhm-tanten, då hon
konstant säger öhm innan varje ord typ...
Och när jag väl börjar tänka på att hon säger det hela tiden
får jag lite smått panik och känner att jag bara måste därifrån snabbt som fan!
... litet problem tänker ni, men lyssna på öhm i 3 timmar så ska vi se hur glada ni blir..:D
Men nu ska jag inte tracka ner henner totalt,
hon är ju trots allt människa och gör väl det bästa hon kan...
Måste säga det bara för att jag inte ska få allt för dåligt samvete när jag nu
bara säger negativa saker om henne...:P

Tracy Chapman- Crossroads

Kan inte förstå varför jag aldrig tröttnar på den låten
Så jävla bra text!

Gooooooooo Naaaaaaaaaaaaaatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0