Onsdag 28/1

Hej hopp!

I morse försov jag mig med en halvtimme, har inget minne av att klockan ens ringde..
Men kommer ihåg att jag drömde nåt väldigt härligt men inte vad..:P
Ajja som tur var vaknade jag av mig själv så det blev ännu en tre-timmarsdag i skolan!
Har precis ätit också, köttsoppa muuuums! Me like! 
Men förut när jag var på Ica råkade dock en polly-påse
och en cola slinka ner i korgen.... motivationen för mitt så kallade nyttiga liv som började
för två veckor sen börjar gå utföööör...
Provade min debutantklänning idag och kom i den så det känns iaf bra hahah!

I morgon ska Malin, Marre och jag berätta en skapelseberättelsen om hur vår skola blev till på vår
föreläsning om storytelling..Så nu blir det att läsa berättelsen ett par gånger
så man kan den någorlunda utantill tills i morn..

Det är även klassfest i morgon! Ska bli kul att supa sig lite full o umgås me folk...
Temat var "lilla nyårsafton" så man ska klä upp sig osv, sen ska det vara lite av ett knytkalas...
Malin, Marre  och jag ska väl fixa till något i morgon, vet inte riktigt än vad vi ska laga men förhoppningsvis
kommer det att klarna i morgon..:P


Over and out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0