Lördag 31/1

Då var det redan lördag då!
Får se vad som händer idag, har inget planerat än...
Känner mig fortfarande lite bakis o har ont i kroppen..:P
Vet inte vad jag ska äta för mat heller, så måste gå till Ica för inspiration..:P
Igår blev det ju bara chips till middag, så får väl ta o göra nåt riktigt i dag då..

Just nu längtar jag bara tills den 14 februari och den 20..
För den 14 ska vi bli bjudna på middag av Johan o Mange, så de ser man
ju fram imot alltid skönt när man blir bjuden o slipper göra nåt själv..:P haha.
Och den 20 ska jag hem till mitt beloved home! Och som sagt hälsa på min syster
i Växsjö o shoppa loss o kanske partaja lite, få se hur de blir med den saken..

Bilden nedan är jag o min syster haha för ett par julafton sen...
Då var vi nog glada när vi både hade fått en dock o hund:P
(louise till vänster o jag till höger..:P)
Ibland önskar jag att man kunde bli liten igen!
Så jävla många minnen som kommer upp ibland o alltid lika roligt att
prata om speciellt med barndoms kompisarna haha...




Haaaaaaaajta!

Kommentarer
Postat av: idaho

hah aa ja önskar också att man fick vara liten igen bara för en dag el så:D

söta ni är på bilden :D

2009-01-31 @ 23:11:44
Postat av: Jessica

Ja eller hur skaplit kul de skulle vara..

Men man skulle nog inte vilja uppleva

våra småfajter vi hade på gården.. eller jo kanske, det var ju ganska kul om man tänker efter:P haha

Tack..;)

2009-02-01 @ 13:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0