Fredag 30/1

Idag vaknade jag upp pigg och glad! Eller inte haha... vaknade vid klockan ett med
huvudvärk, inte konstigt då jag var på klassfest i går och " I had a little bit too much, much".
Kvällen var trevlig med lite lekar och dans! Dock blev det några små konflikter, vilka jag mest missade iaf:P
Men så idag blir det bara cola, chips och let's dance... Känns som om jag inte kan dricka
på ett tag nu... men så känns det alltid när man e bakis..

NU ska jag återgå till tv-tittandet!

Peace Out!


Kommentarer
Postat av: Rachid

Tror du jag hörde ert "nyårs" firande runt 00.00 inatt?! Haha, hatar tutor! (och hotellare) ;)

2009-01-30 @ 17:48:01
URL: http://rachid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0