Blandade dagar!

Hopp ska skriva lite om min vecka fram tills idag då jag har missat några dagar! :P

I fredags vart de let's danc'e hemma hos johan med två fillurer till vid namn Magnus och en till Johan!
Kunde inte hålla mig ifrån 2 öl, det var faktiskt redigt länge sen jag drack..:S
Känner mig som en nykterist...
Stöttade Carl-Jan genom att faktiskt ringa o rösta för 5.70 haha, ibland är jag för snäll!
Och han gick vidare tänk om de hängde på min röst? you never know:P
Lördag var det tentadags med vin o sensorik. Gick som förra gången inte allt för bra helt enkelt, måste jag slå upp böckerna igen så spyr jag..:D Hö
Igentligen så skulle jag på en fest senare på kvällen men ändrade mig då jag faktiskt blev opepp:S Konstigt!
Så de blev mys istället!
Dagarna efter det har jag haft fullt upp med massa böcker och storytelling...

Ajja just nu längtar jag faktiskt tills den 20 februari då jag är ledig i 11 dagar då ska jag åka hem!
Vill bara hem till mina föräldrar och hunden:D Såklart även kompisarna;)
Vill även åka till växsjö o hälsa på min syster som har börjat plugga där, känner mig sugen på att testa deras
studentliv jämfört med grythyttans..:P Ska även ha min fältstudie där i 5 veckor så de ser jag fram imot!
Men frågan är hur jag o min syster ska klara av att leva så tätt inpå varandra i hela 5 veckor, kommer bli catfight!
Fast ni ska veta att det är inte jag som slåss det är louise haha!



En raggnigsreplik som jag läste i marres veckorevy, borde ni testa grabbar haha även tjejer!

" Jag älskar ditt ansikte, ska vi dra hem till mig och scanna in det i datorn?"

Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0