Torsdag 5/2

Hej hopp!

Nu är man ledig i en vecka känns välbehövligt med tanke på hur mkt
jag ska få gjort!
Just nu lagar jag potatisgratäng med marinerat kött, brukar vara min fredagsrätt,
men tycker de känns som fredag i dag..:P höhö

Sitter och tänker på hur mycket jag ska hinna med när jag åker hem i elva dagar.
Ska på 2 födelsedagskalas vilket innebär att jag måste inhandla presenter också,
ska ju till min syster i växjö också och shoppa och kanske festa, umgås med familjen,
men ska även hinna med att besöka vänner också +  att  jag ska hinna med att plugga
i mellan allt  det roliga. Har en känsla av att det kommer bli mycket festande och att 
pengarna på kontot kommer försvinna ganska snabbt :P

I morgon blir förmodligen let's dance hemma hos Johan med lite vin skulle jag tro:P
Johan skulle bjuda på nåt han bakat och skumpa med så de kommer bli fint!


Katchiiiiiiiiiiiiiiiiing!


Me like denna reklam:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0