Tisdag 3/2

Tjoflöjt!

Idag unnade jag mig själv en sovmorgon, sedan var det en föreläsning som faktiskt
var ganska skön. Fick lyssna på berättelser och spökhistorier i 2 timmar vilket
inte sitter helt fel.

Men när jag väl kom hem började paniken krypa fram, har inte insett förens idag
hur mycket jag har att göra. Ett PM, läsa fyra engelska böcker, en uppgift om symbolturism
och en salstenta väntar bara tills mina stressutslag kommer tillbax!
Men är dock ledig i en hel vecka nu! så ska stanna kvar här i Häll och städa, tvätta, läsa, plugga osv.

Nä nu får jag snart lägga mig och börja läsa i min bok "Using computers in hospitality" på 300
sidor känner mig så uppspelt att jag inte vet vad jag ska ta mig till!


Peace Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0