Söndag 15/2

Tjoflöjt!

Igår vart vi som sagt bjudna på en allahjärtansdag-middag av Johan och Magnus!
Det var mycket trevligt med god mat och alkohol:P
Malin och jag hade ansvar för aktivitetsdelen så vi hade satt ihop en frågesport,
och två musik lekar som var en blandning av dobidoo och så ska det låta! Det vart lyckat:P
Vi gick dit klockan 17:00 och jag kom inte hem förens 5 i morse så det blev en
12-timmarskväll inte konstigt att man känner sig sliten idag... Det gick ju ner en hel
del alkohol på den tiden så nu har jag druckit min ranson för nästa helg också
skulle jag tro..:P
Nä idag blir det lite plugg, chips och Mia och Klara!

Haaaaaaaaajta!

            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0