Onsdag 11/2

Då var man i sin lägenhet igen, efter en kort sväng till skolan
där jag bara köpte ett pubkort sen drog vi hem igen!
Igår blev det lite filmkväll hemma hos Benno och Sulan, alltid trevligt!
Vart lite vin och en drink, vilket alltid är uppskattat:P
Vi såg på filmen Bedtime stories med Adam Sandler, tycker att
den dög:) Hehe men i morgon börjar allvaret igen då jag går i skolan
från 9:15 till 18:00 känns som det kommer bli en tuff dag, Puh!

Börjar räkna ner dagarna nu tills jag ska få komma bort från häll haha!
8 dagar kvar:P kommer nog gå relativt fort...

En sak till GE MIG VÅR NU! är trött på snö och kyla! pyttipaaaaaan

Over and out!

( Min tjockis-katt sovstil, diggar den:P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0