Måndag 9/2

Hej hopp lingonsnopp!

Helgen som har varit har jag spenderat med Magnus, Malin och Johan!
Vilket har inneburit, vin, skumpa, kärleksmums, kladdkaka, film, tvspel
och några heta diskussioner..:P
Detta bidrog till att jag inte kom i säng förens 4, 5 på morgonen och att jag
klev upp runt 12, 13 på morgonen..
Känner att jag fortfarande är kvar i samma mönster nu...ställde klockan
på 10:30 i morse men somnade om och sov till 12:30 i stället..
Och det gör att jag blir så jäkla seg hela dagen, så nu måste de bli skärpning!
Marre och jag ska väl iaf ta en promenad i morgon, känns som jag behöver komma
ut i friska luften nu!

Jag har så mycket tid som jag kan ägna åt pluggandet nu men allt annat känns mycket
roligare! till och med städning och diskning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0