Måndag 16/2

Hej hopp!

På torsdag kommer systra mi och mamma hit, de ska sova över hos mig en natt,
sedan bär det av hemmåt  ÄNTLIGEN!
Inatt drömde jag att mamma o louise var här och hälsade på mig. Vi gick och åt på måltidens hus,
Schnitzel, stekt potatis och bearnässås haha gott vare iaf.. :)

Har blivit att jag har funderat lite på sistonde och en sak som jag verkligen har tänkt på är
att något som är jobbigt är att bo så långt bort från sin familj, oron att inte vara där när något
verkligen händer. Vet inte, men jag har börjat tänka mer på det nu
beror nog på att lite saker har hänt + att jag inte har varit hemma på ett tag.
Men men soon I will be home, det känns välbehövligt....

Take care of all your memories, for you cannot relive them

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0