För mycket fritid! haha

Idag innan föreläsningen började hade malin och vi lite dötid, så vi spenderade
tiden med att kolla på arga lappar som folk har satt upp lite här och var.. Tycker det är
så jävla kul att läsa alltså!


         



(texten till den ovan)

"Eftersom du parkerar som en efterbliven så var jag tvungen
att knäcka din sido spegel för att kunna komma in i min bil.
Jag hör av mig så vi kan komma överens om hur du ska ersätta mig
 för tvätten av min jacka som blev smutsig då."




"KATT BORTSPRUNGEN
*Tre år gammal hankatt
*Lystrar till namnet Domus
*Har halsband med mitt telefonnummer i.

Katten rymde lördagen den 6 december och har inte setts till sen dess. Jag är mycket angelägen på att få tag på katten igen. Jag ska nämligen göra putstrasor av den. Fanstyget klöste sönder min nya skinsoffa, värd 27.500kr, och innan jag han dräpa den så rymde den. Det ska bli ett sant nöje att banka ihjäl den.
Vänligen ring XXX
Hittelön utlovas
(Du får kattskinnet)"




" Vi är väl vuxna människor?
Någon som har fått för sig att skrika svordomar/könsord mitt i natten. Detta får mig att slakna totalt, till min sambos stora förtret!
Visa lite respekt TACK!!!"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0